Laminine pomaga tym co ją biorą !
SM
“Zacząłem zażywać Laminine w październiku 2012 roku po rekomendacji moje lekarza. Cierpię na stwardnienie rozsiane, przez które walczę z napadami paraliżu i ślepotą. Po tylko kilku dniach brania Laminine, poczułem większą siłę, mobilność w moich kończynach, lepiej sypiam, polepszył mi się wzrok, myślę klarowniej, mam więcej optymizmu i więcej energii. Laminine jest częścią mojej codziennej diety i nie pomyślałbym nawet o jej odstawieniu. Cały czas czuję, że polepsza się moje ogólne zdrowie pomimo mojej bardzo wymagającej i stresującej pracy jak i życia. 
Shawn C., USA

Klimakterium i nie tylko!
“Doświadczyłam menopauzy we wczesnym wieku 44 lat. Spróbowałam Laminine po tym jak mój przyjaciel mi ją polecił. Wkrótce zauważyłam, że nie tylko nie budziłam się już w środku nocy oblana potem, ale spałam w nocy głębokim snem. Nie mam już wahań nastrojów, jestem szczęśliwsza i odzyskałam swoje libido! Moja skóra promienieje a mój fryzjer był zaskoczony jakością i grubością moich włosów. Po zażywaniu Laminine przez sześć miesięcy, dyskomfort w moim lewym łokciu, który miałam po niefortunnym upadku, zniknął. Słowa nie wyrażą tego jak bardzo jestem szczęśliwa i wdzięczna. Mam więcej energii, jestem spokojniejsza szczęśliwsza i odzyskałam swoje życie.
Elizabeth D., Australia





Komentarze